Otaczaj się pięknem

Otaczaj się pięknem

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Drewniano mi

Bardzo dziękuję za przemiłe słowa odnośnie zmian, których dokonałam.
To prawda jest u nas trochę niebieskich akcentów, ale chyba nie ma ich aż tak dużo, to chyba tylko ja często je fotografuję. Wydaje mi się, że znacznie więcej jest u mnie elementów drewnianych, skrzynie, tacki, pudełka, a już za chwilkę również dekoracje świąteczne. Dzisiaj pokażę Wam mój salon właśnie od tej bardziej drewnianej strony, będzie również mój nowy nabytek- skrzynia z roku 1983 czyli roku moich urodzin. Obecnie posłużyła mi jako miejsce na adwentowy kalendarz oraz pierwszą zimową dekorację.
A tak skrzynia prezentowała się przed adwentem.
 Następnym razem pokażę jeszcze jeden drewniany akcent,który przywędrował ze mną wiosną z Londynu, chyba go nie pokazywałam tutaj. Będzie też pierwszy świąteczny przepis, na którego punkcie oszalałam:)


14 komentarzy:

  1. Świetne są te skrzynki! I lala oraz saneczki!
    Klimatycznie to wszystko wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna dekoracja adwentowa, urocze saneczki! Skrzynia natomiast skradła moje serce, uwielbiam takie drewniane dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drewno ma jeden ogromny plus, nigdy się nie nudzi i do wszystkiego pasuje, zarówno do każdej pory roku jak i okazji:)

      Usuń
  3. Pozytywnie :) jako, że bardzo lubie drewniane elementy w mieszkaniu:)
    Pozdrawiam cieplutko w ten pierwszy grudniowy poniedziałek:)
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a pierwszy grudniowy poniedziałek nie był taki zły,nawet słońce się pojawiło:)

      Usuń
  4. Ale sliczna panna!
    A skrzynki miodzio! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzynia rewelacyjna !!! Kochana ona jak Twoja siostra rodzona ;)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, po latach okazało się, że mam siostrę bliźniaczkę:)

      Usuń
  6. o kurczę to skrzynia jest 2 lata starsza ode mnie ;-)

    czekam na przepis :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to mój rocznik;) Przepis będzie przy kolejnym wpisie,chociaż to tak naprawdę nic wielkiego;)

      Usuń
  7. aaa jak ja uwielbiam takie skrzynie i skrzyneczki! no i ta panna jaka okazała:)
    dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie u Ciebie i drewniano :-) uwielbiam

    OdpowiedzUsuń