Otaczaj się pięknem

Otaczaj się pięknem

niedziela, 7 października 2012

Jesienne Candy

Kilka dni temu dałam małą zapowiedź mojego Candy, teraz nadszedł czas na oficjalne ogłoszenie.
Jakiś czas temu znalazłam piękne gałki,  ponieważ był ogromny wybór, miałam duży problem by wybrać coś dla siebie, dlatego kupiłam dwa rodzaje.
Dwie gałki zostawiłam sobie, a dwie są właśnie dla Was.
Zasady takie jak zawsze,  należy zostawić komentarz pod tym postem, umieścić poniższe, podlinkowane zdjęcie u siebie, osoby zainteresowane mogą również dodać blog do obserwowanych.
Candy trwa do 11 listopada.

45 komentarzy:

  1. uwielbiam takie gałeczki, więc z miłą chęcią przygarnę, bo te są cudne!:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. gałki bardzo ładne :)
    a przepis na zupe dymiową z poprzedniego posta chyba niebawem wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ogromną chęcią zapisuję się na candy:)
    Banerek dodany i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. What a beautiful buds with blue flowers.

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj:)
    Oj piękne:) Choć nigdy nic nie wygrałam to spr.bo znalazłabym
    zastosowanie dla nich u mnie:)
    Zazdroszczę lokalizacji blisko morza.Oj co bym dała aby mieszkać nad morzem.:) Dla odmiany mieszkam blisko gór.Dzieli nas jakieś jedyne 700 km?:)
    Mam Szczyrk,Wisłę ,Ustroń na wyciągniecie dłoni.Z okna widzę panoramę Beskidów.;)
    Żeby nie marudzić tak za pierwszą gosciną to ciesze się że są góry w około.Warszawa myślę jest w gorszej sytuacji no ale życ trzeba.:)
    Dodam sobie twojego bloga do ulubionych i bede zagladać czesciej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja się zapisuję, bo byłyby idealne do mojego kredensu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sa przepiekne!Bardzo chetnie dopisze sie do listy :-)
    Serdecznie Cie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne. Dopisuję sie do listy :)


    www.powojnik.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też ustawiam się w kolejce, bo śliczne są.

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka śliczniutkie te gałeczki, że na pewno coś wymyślę:). staję, więc grzecznie staję w kolejce:)

    pozdrawiam cieplutko:)

    moje aniutkowo

    OdpowiedzUsuń
  11. Staje w kolejce :)

    Pozdrawiam cieplutko po sąsiedzku :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne gałki. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja spróbuję swojego szczęścia:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie - aktualnie też mam candy
    www.alicelovesbrocante.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:) Serdecznie zapraszam na mój powstający blog. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ŚLICZNE ,PRZYDAŁY BY SIE JAK NIC;))

    OdpowiedzUsuń
  16. ŚLICZNE ,PRZYDAŁY BY SIE JAK NIC;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne gałeczki, na pewno by się u mnie gdzieś wkręciły ;)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te gałki porcelanowe, jetem zachwycona!!
    Staję w kolejce i mam nadzieję, że mi się uda je przygarnąć:D
    pozdrawiam cieplutko Kamila
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za zaproszenie, oczywiście ustawiam się do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne! To ja też nieśmiało się zapisuję i witam się też nieśmiało, bo dopiero co trafiłam, po przysłowiowej nitce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Boskie! A właśnie wczoraj oglądałam gałki, bo chciałam wymienić w mojej toaletce :) A te pasowałyby idealnie! :)
    Pozdrawiam,
    Ola Porowska
    dreamyalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. kolorek idealnie by mi się wpasował do pokoiku gościnnego-piekne:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. w sypialni brakuje mi dwoch galeczek przy szafkach. Te beda idealne. Zapisuje sie

    OdpowiedzUsuń
  24. no to i ja sie ustawie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. no to i ja sie ustawie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Są śliczne, i ja mam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne gałki, może się uda, a co tam! Zapisuję się.
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  28. Gałki są cudne, chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  29. po takie gałki to i ja stanę w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ustawiam się w kolejce ;) i pozostaje na dłużej ;)))

    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. przepraszam za pomyłkę ;)usunęłam sobie komentarz :(
    bardzo piękne gałeczki i chętnie się na nie piszę ;)
    pozdrawiam serdecznie
    ulka

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne gałeczki... chętnie ustawiam się w ogonku z nadzieją na szczęście :) pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się :)
    wszystkie zasady spełniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wiem czemu przegapiłam candy. Ale zapiszę się na ostatnią chwilkę,bo gałeczki bardzo się przydadzą do moich licznie odnawianych staroćków :))

    OdpowiedzUsuń
  36. meblowa biżuteria jest zawsze wielce pożądana, ja osobiście uwielbiam, bo taki drobiazg potrafi nadać ton całemu pomieszczeniu, ustawiam się grzecznie ;))
    buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne gałeczki....grzecznie staję w kolejce..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Piekne te gałeczki- pasowałyby idealnie do szafy w moim domku letniskowym w Kalinkach:))
    pozdrawiam cieplutko
    m.
    P.S. I zapraszam serdecznie do mnie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy bez bloga też można....???? Mój blog dopiero powstaje :(( a gałeczki prześliczne, marzyły mi się takie a nigdzie nie udaje mi się na takie cudeńko trafić. Na Twoim blogu chętnie się zamelduję na stałe, bo poogladałam i poczytałam już sporo i podoba mi się Twój świat :) perla.prive@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. idealne do mojej kuchni, ustawiam się w kolejce.pozdrawiam i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  41. Cuda :OOO
    Także w kolejce staję :)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  42. Uff, zdążyłam ;) Uwielbiam piękne przedmioty a te gałeczki takie właśnie są!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, ale to było dwa lata temu

      Usuń
    2. Ale ze mnie gapa :) Nie wiem jak ja to zrobiłam ;) Uśmiałam się z samej siebie w głos :)

      Usuń