Otaczaj się pięknem

Otaczaj się pięknem

środa, 27 listopada 2013

Rama

Zauważyłam, że większość z Was robi już pierwsze przymiarki do świątecznych dekoracji, ja też powoli o nich myślę, zwłaszcza, że od trzech dni za oknem jest biało. Nie ukrywam jednak, że mam ostatnio we wszystkim sporo zaległości, jest to związane ze zmianami jakie miały u nas miejsce oraz z tym co się wkrótce wydarzy, ale o tym może następnym razem. Za nami mały remont. Zmieniłam kolory ścian, zrobiłam przemeblowanie i pojawiło się kilka nowości. Jedną z nich jest piękna, drewniana rama wykonana przez Agnieszkę. Agnieszko jeszcze raz dziękuję, rama jest dokładnie taka jak sobie wymarzyłam, dziękuję również za mały drobiazg,który mi podarowałaś. Ponieważ jest szaro i ciemno, kolory znacznie odbiegają od rzeczywistości, mam jednak nadzieję, że będzie jeszcze okazja na nieco jaśniejsze zdjęcia...

30 komentarzy:

  1. świetna ta Twoja ściana! ramki, tablice, rogi - no bomba! :)))
    bardzo podoba mi się ten kolaż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie biało? A u nas lekko mroźno, i niech tak zostanie :-)
    też lubię takie ramki i reszta tez fajna
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow i to poroze :-) Wlasnie ostatnio rowniez interesuje sie takim wlasnie porozem do zimowych dekoracji :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. coraz bliżej święta ;-)
    ramka fantastycznie komponuje się na ścianie z resztą gadżetów! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Ale cudowny klimacik wykreowalas! Jest super,bardzo mi sie podoba!!
    Zawsze gdzies tam sie u Ciebie pojawia turkusik:)) Widac,ze wiernie lubisz ten kolorek.
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wcześniej była na jednej ścianie tapeta z akcentami w kolorach turkusu, teraz zostało kilka dodatków:)

      Usuń
  6. Fajna kompozycja ;)

    Pozdrawiam
    Violetta

    OdpowiedzUsuń
  7. Rama piekna, fajnie ze ma inny kolor. Bardzo mi się podoba kompozycja tej galerii :-)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rama spodobała mi się od pierwszego wejrzenia, okazało się, że ktoś ją kupił, więc ta była robiona specjalnie dla mnie. A od Agnieszki mogłabym kupić wiele rzeczy, bo tworzy wspaniałe przedmioty:)

      Usuń
  8. Twoja kompozycja na ścianie jest przepiękna ...

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam sie w twojej ścianie:)))te tablice.....chodzą za mną takie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,ja również uwielbiam tablice i zawsze kiedy widzę kolejną, powstrzymuję się przed kupnem:)

      Usuń
  10. Turkus staje się Twoim kolorem rozpoznawczym :) Ściana wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka cudowna ściana!
    Wszystko mi się podoba: oba 'motta", kolorystyka, kompozycja, no wszystko! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choruję na wszelkiego rodzaju tablice, szyldy i litery i wiecznie sobie obiecuję, że to już ostatnie;)

      Usuń
  12. Rama ciekawie wykonana muszę przyznać, ale czy planujesz zostawić ją pustą?

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie zaczęłam pakować walizkę i wprowadzam się do Was :) Zabieram Diunę, bo będzie za mną tęskniła. To do zobaczenia i mieszkam w tym pokoju, gdzie ta cudna ściana, okej? :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ale się uśmiałam:) Zapraszamy, zapraszamy, jest tylko mały problem, w tym pokoju jest balkon, a że Czarek nadal przesiaduje właśnie na balkonie,możecie zmarznąć:)

      Usuń
  14. Super pomysł na dekoracje ściany - design pierwsza klasa! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń