Otaczaj się pięknem

Otaczaj się pięknem

poniedziałek, 9 grudnia 2013

DIY oraz Candy

Święta coraz bliżej, na blogach aż gorąco od przygotowań. Pierniki, ozdoby, setki inspiracji, jedne piękniejsze od drugich. I ja uległam temu szaleństwu, a podpatrując Wasze pomysły stworzyłam świąteczną girlandę, którą postanowiłam podarować jednej osobie. 
Wystarczy zostawić komentarz pod tym postem oraz umieścić poniższe podlinkowane zdjęcie na swoim blogu. Candy trwa do 24.12, jednak z przyczyn osobistych losowanie może odbyć się znacznie później, ale o tym innym razem.
Zrobienie takiej girlandy jest oczywiście banalnie proste, dlatego już teraz zachęcam Was do samodzielnego przygotowania tej świątecznej dekoracji. Wystarczy sznurek lub tasiemka, kawałek filcu lub cienkiej wykładziny, ostre nożyczki i dowolny szablon. Oczywiście zamiast filcu możemy użyć pierników:) Przygotowywanie świątecznych dekoracji w rodzinnym gronie to naprawdę świetna zabawa.

26 komentarzy:

  1. to ja sie zapisuję, bo girlanda jest śliczna:) Marto - 3mam kciuki i czekam z niecierpliwościa na rozwiązanie...:Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak swietnie to wymysliłaś :) Oczywiscie zapisuje się kochana:)
    Pozdrawiam cieplutko
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie u Ciebie, zostaję na dłużej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. podpisuję się pod candy :D
    urocza girlanda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też sie zapisuję. W prostocie całe piękno!

    Pozdrawiam Patti

    patti3@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypominam o obowiązku umieszczenia podlinkowanego zdjęcia na swoim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wykonane samodzielnie ozdoby są najświąteczniejsze i najcudowniejsze i wprowadzają wyjątkowy klimat do świątecznych wnętrz. Rok po roku wyciąga się potem takie cudo i przypomina momenty, chwile, kiedy razem z najbliższymi albo i samemu, zrobiło się tę gwiazdę, tę girlandę, te bombki, ten wianek - tak się rodzi historia rodziny i rodzinne, domowe opowieści. A to najcenniejsze skarby.

    Oczywiście do konkursu się zapisuję, bo girlanda przepiękna i w moich ulubionych kolorach :)
    zdjęcie podlinkuję u siebie http://milemaison.blogspot.com

    pozdrawiam cieplutko
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne, ze skorzystam z zaproszeni..z ochotą wpisuję się na candy i serdecznie pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie spróbuję. Może Diunie by nie smakowała ta girlanda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. spróbuję. śliczna girlanda. mam na nia chętkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna girlanda!:) I ja się zapisuję na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się zapisuję ... materiał i kolory jak w mojej torbie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna dekoracja swiateczna! Filc mam w domku wiec przed swietami jeszcze zdaze :) Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam urok prostoty! Śliczna ta girlanda. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie u Ciebie - nastrojowo i przyjemnie. Trafiłam tu przez przypadek i zostanę na dłużej.
    Pozdrawiam!

    tworczyporanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie przyłączę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna girlanda - chętnie ujrzałabym ją w swoim domu. :) Zatem zgłaszam się. Obserwuję bloga, a podlinkowany baner znajduje się tu - http://dekobzdety.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Girlanda jest piękna chętnie ustawiam się po nią w kolejce :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się i ja:)
    isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna girlanda, z przyjemnością ustawiam się w kolejce:) pozdrawiam i zapraszam na moje andrzejkowe candy:)
    http://dobrywiatr.blogspot.com/2014/11/andrzejkowe-candy-dobry-wiatr.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Może i banalnie proste wykonanie ale za to jaki efekt! Pięknie się prezentuje i nie pogardzę takim dodatkiem zwłaszcza, że to rękodzieło ;) Dlatego już nie mogę się doczekać wyników. Pozdrawiam
    Kropka

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja chętnie stanę w kolejce, nawet jeśli taka girlanda jest prosta do zrobienia ;))) Pewnie się pokuszę o zrobienie np.szydełkowej jeśli czasu mi starczy, bo głowa pełna pomysłów a czasu brak ;)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Obowiązkowo się zapisuję, bo takie gwiazdeczki śliczne byłyby cudną ozdobą i rekwizytem do zdjęć :))
    Banerek tutaj zamieściłam:
    http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Girlanda jest śliczna :)
    zgłaszam się :)
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń