Otaczaj się pięknem

Otaczaj się pięknem

środa, 6 lipca 2011

Szybkie, proste i smaczne danie na obiad lub kolację

Wczoraj przygotowałam kurczaka na obiad, długo myślałam o przyprawach, które powinnam dodać, aby otrzymać smak inny niż zwykle i wymyśliłam. Poszłam trochę na łatwiznę, ponieważ użyłam gotowego sosu i chociaż dodałam też inne przyprawy to własnie ten sos był podstawą smaku.
Danie prezentowało się tak:


A oto potrzebne składniki:
- pierś z kurczaka
- sos Spicy Mango & Lime Sauce
- cebula
- sałata
- czerwona papryka
- 2 pomidory
- sól
- pieprz
- pieprz cytrynowy
- oliwa


Pierś myjemy, kroimy w paseczki i zalewamy sosem, dokładnie wszystko mieszamy i odstawiamy do lodówki na ok. 2 godziny. Na patelni smażymy drobno pokrojoną cebulę i dodajemy pierś z kurczaka. Dodajemy pokrojoną paprykę i doprawiamy solą, pieprzem czarnym i pieprzem cytrynowym.


Na talerzach wykładamy liście sałaty, nakładamy gotowe danie i dodajemy świeże pomidory.


Uwaga danie pikantne.


Wspomniany sos Spicy Mango & Lime Sauce jest do nabycia w sklepie Kuchnie Świata.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz