Otaczaj się pięknem

Otaczaj się pięknem

czwartek, 7 sierpnia 2014

Placuszki z cukinii i warsztaty BLW

Jakiś czas temu prowadziłam z koleżanką warsztaty BLW dla rodziców i dzieci. Słowo prowadziłam to właściwie zbyt mocne określenie, spotkanie prowadziła moja koleżanka, a ja udzielałam się tylko jako logopeda i terapeuta, mówiąc o mocnych stronach tej metody z mojego, zawodowego punktu widzenia. 
Ania przygotowała niesamowite potrawy, które mali i duzi uczestnicy mogli skosztować, a było tego trochę: bezglutenowe naleśniki, knedle z kaszy z jagodami, kuleczki z ciecierzycy, pieczone i gotowane warzywa, placuszki z cukinii, a na deser owsianka i polenta. Palce lizać. Niemowlaczki miały ogromne pole do popisu:)
Wracając jednak do tematu placków z cukinii, to właśnie w trakcie warsztatów pierwszy raz miałam okazję skosztować jak smakują. Spodobał mi się ich smak, w domu przygotowałam wersję "dorosłą" z chili i innymi przyprawami. Placki smakują doskonale z jogurtem naturalnym. Przepis znalazłam na blogu Grochem o garnek.
A wszystkich z Gdańska, zainteresowanych metodą BLW, dla których zdrowie dziecka ma znaczenie, którzy chcą w trochę inny sposób rozszerzyć dietę niemowlęcia, zapraszam na kolejną edycję naszych warsztatów. Tym razem spotykamy się 28 sierpnia. Obowiązują wcześniejsze zapisy marta-baj@wp.pl

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam placki z cukinii! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kochana już dawno jadłam takie placki :)
    są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi było dane dopiero teraz je posmakować, ale jak to się mówi, lepiej późno niż wcale:)

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. O, ale mnie teraz wzięła ochota na takie placuszki! :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń