Otaczaj się pięknem

Otaczaj się pięknem

środa, 8 sierpnia 2012

Chocolate Exfoliating

Wiem, wiem, jestem monotematyczna, cały czas mówię o urlopie, no cóż, jeśli czeka się na coś prawie cały rok, to nic dziwnego, że później człowiek się cieszy jak dziecko. Dzisiaj dzięki sprawnym dłoniom pewnego Pana i dużej ilości czekolady oraz muzyce relaksacyjnej, nastąpiło uroczyste rozpoczęcie mojego urlopu, wcześniej mimo wolnych dni, załatwiałam tysiące spraw, na które wcześniej nie było czasu. A dziś miałam prawdziwy relaks, zabieg Chocolate Exfoliating  sprawił, że zaczęłam odpoczywać i wiecie co? kiedy po wszystkim wsiadłam do autobusu, usłyszałam głos za sobą "Ale od tej Pani pachnie czekoladą". Jeśli jesteście z Trójmiasta polecam serdecznie. Oczywiście coś dla ciała i duszy, więc nie obeszło się również bez prawdziwej tabliczki czekolady:).
Po cichu tłumaczę sobie, że w trakcie masażu i peelingu spaliłam dużo kalorii i proszę, nie mówcie, że tak nie było:)
A dla wszystkich pytających o Czarka, dowód na to, że również wypoczywa. To zdjęcie zrobiłam wczoraj, robiłam wianek z patyków, a Charly dzielnie pomagał, oczywiście na leżąco, bo tylko w ten sposób można połączyć przyjemne z pożytecznym.
Wieczorem pokażę, co wspólnie zmajstrowaliśmy:)

8 komentarzy:

  1. O jest Czarus!Dzieki:) Uwielbiam jego fotusie!
    A wianek z patykow?Musisz koniecznie pokazac nam swoje dzielo:)
    Zazdroszcze Ci tego zabiegu,juz sobie wyobrazam jak musialo byc przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj było, było. A wianek pokażę wieczorem:) Pozdrawiam również w imieniu Czarka:)

      Usuń
  2. okłady z czekolady! to musi być relaaaks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak:) Dziękuję za odwiedziny i czekam na te rozwinięcie u Ciebie:)

      Usuń
  3. ależ za Toba musi unosić sie piekna woń czekolady.... mniam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No jasne, że spaliłaś dużo kalorii- mogłaś jechać autem, pojechałaś autobusem, doszłaś na masaż na nogach- czekolada jest nawet wskazana :D Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa, czuję się rozgrzeszona:) Pozdrawiam

      Usuń