Otaczaj się pięknem

Otaczaj się pięknem

piątek, 30 maja 2014

Cud miód

Dotarło do mnie kolejne pudełko Cud Miód. Lubię te boxy, za każdym razem mile mnie zaskakują. Dzięki nim poznaję nowe produkty, firmy i smaki, tym razem mój faworyt to pietruszkowe pesto firmy Fimaro. Produkty tej firmy znam i kupuję, jednak zazwyczaj skupiałam się na przetworach na chleb, a tu proszę bardzo-pesto pietruszkowe, nie miałam pojęcia o jego istnieniu. Przy okazji polecam przepyszną marmoladę śliwkową z orzechami włoskimi, którą ostatnio pochłaniam na śniadanie, właśnie firmy Fimaro:)

8 komentarzy:

  1. Fajnie jest dostawać takie prezenty niespodzianki, ja swego czasu zamawiałam podobne, ale z kosmetykami GLOXY BOX i bardzo byłam zadowolona, bo naprawdę fajne kosmetyki przychodziły...chyba będę musiała do tego powrócić. A o pudełkach Cud Miód nie słyszałam , wygląda to również ciekawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zawsze coś nowego, a w dodatku wielka niespodzianka:)

      Usuń
  2. Ja ogólnie uwielbiam otrzymywać żywność w prezencie :)) Szczegolnie taką i odkrywać nowe smaki :)
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja ciągle się zastanawiam, czy nie zamówić? kuszą mnie i kuszą :))))
    lubię niespodzianki, polskie smakołyki i takie urocze paczuszki :))))
    wygląda to niesamowicie :)
    pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, ja słyszałm tylko o kosmetycznych pudełkach.

    OdpowiedzUsuń