Otaczaj się pięknem

Otaczaj się pięknem

środa, 21 sierpnia 2013

Szczegóły

Hotel w którym przebywaliśmy w trakcie naszego urlopu nie różnił się właściwie niczym od większości hoteli, jednak było małe ale...
I to ale na wielki plus, bo chociaż z zewnątrz wyglądał jak każdy inny hotel, w środku zachwycał mnie; nie dlatego, że był nowoczesny czy nie wiadomo jak elegancki, miał jednak sporo elementów w moim stylu. Uchwyciłam dla Was kilka szczegółów, które wpadły mi w oko, chętnie widziałabym je u siebie w domu.
Tablice kredowe, kosze, lampiony i ciekawe lampy, to przecież to co lubimy najbardziej;)

I na koniec konsolka, która bardzo przypomina mi tę zrobioną przez Al, chyba się do niej uśmiechnę, bo cały czas wzdychałam do tych cudeniek. Były w różnych kolorach, jedna piękniejsza od drugiej.


14 komentarzy:

  1. Te meble biale na tarasie -świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie takie miejsca z klimatem :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło, ja bym sie tam dobrze czuła :-)
    Piękne lampy i konsolka, i te malinowe nóżki
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie bardzo odważny kolor a z drugiej strony pasuje jak ulał

      Usuń
  4. Same piękności widzę na tych zdjęciach! Krzesła, fotele, lampy i ta konsolka jaki kolor! wow niesamowity...
    dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsolki wpadły mi w oko, codziennie się nimi zachwycałam, chyba niedługo wprowadzę kilka zmian w domu i zamówię taką u AL

      Usuń
  5. Konsolka cudna,ale moja uwagę przyciągnął fotel na pierwszym zdjęciu :-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jest faktycznie ładny i bardzo wygodny, jak widać dla każdego coś miłego;)

      Usuń
  6. Świetny klimat tego hoteliku! Same cuda:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne detale pokazałaś,,lampy cudne,,ach,,a taka konsolka też mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tu już wielokrotnie pisałam, bardzo mi miło, że Wam również się podoba:)

      Usuń