Otaczaj się pięknem

Otaczaj się pięknem

niedziela, 8 lipca 2012

Doczekałam się...

Czekałam, czekałam i się doczekałam. Lato w tym roku płatało mi figle, kiedy byłam w pracy pogoda dopisywała, kiedy opuszczałam progi gabinetu chmurzyło się, wiało i padało, w soboty i niedziele podobnie, jednak ten weekend okazał się wyjątkiem. By ominąć tłoczne plaże, wybraliśmy się do pobliskiego Mikoszewa.
Aby dotrzeć do plaży, należy przejść przez las.

  Schody do lasu
A w lesie sporo atrakcji
 Ściana drzew...
A za nią...
By nie śpieszyć się do domu na obiad, urządziliśmy sobie mały piknik
Domowa lemoniada
Jeden z moich prezentów urodzinowych 
Torba vintage od mojej Agusi
A po powrocie do domu, deser, opłacało się brudzić ręce:)
 Już marzę o kolejnym weekendzie...

10 komentarzy:

  1. Marta, świetne zdjęcia i raczej pusta plaża. Gdzie jest to Mikoszewo? Muszę poszukać. Warto byłoby się wybrać.
    Nas w ten weekend, trochę z sentymentu, pognało do Jastrzębiej Góry. Oczywiście jak to w sezonie - mnóstwo, mnóstwo ludzi, ale wypad udany!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu Mikoszewo jest blisko, zwłaszcza od czasu kiedy jest estakada, w zeszłym roku też miałam wpis o tym miejscu. Teraz jest tam i tak tłoczno, ponieważ są kolonie, ale lepsze to niż Sopot:) Pozdrawiam i polecam serdecznie:)

      Usuń
  2. Mikoszewo!!! Bylam tam na kolonii! :) I chyba chyba... te schody mi cos mowia!
    Piekne zdjecia i piekna plaza. Marzenie mieszkac tak blisko morza! :)

    Pozdrawiam

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać świat jest bardzo mały:) Tak to już jest, że marzymy o tym czego nie mamy, my tęsknimy do gór, zwłaszcza kiedy jest sezon narciarski:)

      Usuń
  3. Super,ze pogoda wam dopisala!Swietne fotki sa dowodem udanego wypadu;) Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wypad był udany, pozdrawiam i dziękuję:)

      Usuń
  4. zdjęcia super, a ściana drzew dla mnie wyjątkowa... Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i zapraszam ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudnie! I ta plaża...Och! Och! Jak bardzo mi tęskno do morza...
      Uściski dalekie, ale bliskie :-)

      Usuń
  6. Patrzę na foto - skąd ja znam te schody? A to moje kochane Mikoszewo :) Jeżdżę tam z zasmrodzonej Warszawy od 15 lat i będe jeździć zawsze :)

    OdpowiedzUsuń