Otaczaj się pięknem

Otaczaj się pięknem

środa, 14 grudnia 2011

Wyniki Candy


Witajcie, z małymi opóźnieniami, ale udało się. Wreszcie mogę podać wyniki mojego Candy, niestety mimo usilnych prób, nie mogłam tego zrobić wcześniej.
Nie trzymam Was więcej w niepewności.
Drogą losowania wygrał następujący komentarz 
"Śliczna podusia... i jaka optymistyczna :)
Strasznie mi się podoba ;)
Ustawiam się, pozdrawiam M."

Autorkę tego komentarza, a jest nią  Moemagda, bardzo proszę o przesłanie swojego adresu.
Jeszcze raz gratuluję, cieszę się, że poszewka z konikiem przypadła Wam do gustu, mam jeszcze trochę tego materiału, więc kto wie:) 




15 komentarzy:

  1. BUUU...WIELKA SZKODA,ZE TO NIE JA MIAŁAM TAKIE SZCZĘŚCIE:)))))POZDRAWIAM:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Madzi:-))) dzieki za zabawe:-))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze szczesciarze;) dziekuje za zabawe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i z racji zazdrości chyba sobie taką zamówię u autorki wątku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje !, miło było si pobawić ;))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje :))))) wiecej materialu mowisz......... :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Dziękuję za zabawę:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
    Wygrałam :))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Ale się cieszę... wczoraj u lekarza dowiedziałam się, że muszę dużo leżeć (jestem w piątym miesiącu ciąży) tak więc ta podusia umili mi to leżenie - CUDNA jest!!! Ale się cieszę... Jupiiiii :)))
    Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moemagdo nie dostałam Twojego adresu!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam Twojego e-maila, napisz coś na moemagda@go2.pl a ja podam Ci adres do wysyłki :)
    Bardzo dziękuję M.

    OdpowiedzUsuń